Vypinani notebooku

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Červenec 4 20:28:33 CEST 2008

Hezky vecer,

    no ja myslela spise na snizeni pracovni frekvence procesoru.
Notebook to umi, ale nevim, jak se to nastavuje ve Windows. Zkusim se
vsak podivat. Co se mi ohromne libi je ovladaci program pro WiFi kartu,
to se s tim co je ve Windows neda srovnavat. A to v tom puvodnim systemu
nebylo. Divne.

    Proste mam tedka velikou radost a hledam, jak si to jeste
vysperkovat. To rizeni frekvence je super vec a opravdu to baterii
setri. Ne sice nejak zavratne, ale pokud si ve vlaku neco datluji do
Wordu, nebo koukam na slovnik, tak to bohate staci. I kdyz rovna ten
slovnik chce o neco vice nez minimalni frekvenci.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz