ads7861 zkusenosti?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Červenec 4 17:54:52 CEST 2008

Ahoj,

> Zdravim
> pouziva nekdo ADS7861 v pulsnim modu?

A to je ktory z tych 4 co si mozes nastavit? Alebo to nie je tento prevodnik

http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/ads7861.pdf

> Uz asi tak tyden se snazim odladit
> jednu aplikaci kde jej pouzivam. Jde o to, ze kdyz na vstup toho
> prevodniku dam DC napeti, tak BIN hodnoty odpovidaji uplne presne.

Teda saturuje to pri 5V?

> Pokud na vstup dam pulsni napeti,
> tak mi nekde chybi cca 100mV. Tzn. ze v binarni hodnote ten prevodnik
> saturuje uz pri 4.8V!! misto 5V (jak se pise v datasheetu).

Prosim Ta mozes mi ukazat, kde to v tom datasheete je napisane, odsek a
pripadne veticka. Ale zato som tam nasiel graf pre 100kHz...

> Ovsem absolutni hodnota toho prevodu
> pro AC signaly neodpovida. Vypada to jako kdyby ten prevodnik mel pro DC
> zisk 1, zatim co pro AC zisk ~0.97.

Nechcem do toho moc kecat, ale 15pF/2us je kdesi napisane tiez. Stiha ten
Tvoj vstupny zdroj pri AC? Inak kedy Ti chyba tych 100mV?

Inak by som skusil support...

A.

Posielaj SMS cez ZoznamICQ zdarma!
http://icq.zoznam.sk/sms