[OT] Chyba pri pokusu o zavedeni prekladaneho modulu v Linuxu

Tomáš Mazouch mazouch@ica.cz
Pátek Červenec 4 13:57:51 CEST 2008

Jakub Ladman napsal(a):
> Kde to prekladate? Vypada to, ze modul potrebujete crosscompilovat a to
> necinite.
> Proste se snazite vecpat modul prelozeny pro jiny procesor, nez co tam tika.
> Nevim co je na wrap desce za procesor, ale predpokladam, nejaky MIPS, nebo
> ARM.

WRAP ma Geode SC1100, cross-kompilace neni treba. Spis jde o to, ze se
zjisti, ze k sobe nesedi (dodane) jadro a (buhvijak dokompilovany) modul.
Nejjednodussi je prelozit jadro a nasledne modul ve stejnem prostredi a
bude klid.

  TomM