ads7861 zkusenosti?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červenec 4 11:25:34 CEST 2008

>Vzhledem k tomu ze jsem si dovolil ten luxus stravit 3 tydny
>hledanim teto chyby a nic jsem nenasel, predpokladam ze je to chyba ADC,
>pripadne nejaky marketingovy tah a ze chyba zisku radove 90binu pri full
>scale je nejak sikovne skryta v datasheetu.
>
>Dneska jsem dostal 16bitovy pin-compatible ekvivalent toho prevodniku, tak
>ho zkusim zapajet a odmerit jake jsou mezi nima rozdily.

Mal by som este zopar otazok, ale neviem ci to ako ostrielany CERNak nebudete brat ako urazku:
- nevnasa sa nieco pri tom AC signali cez napajanie?
- je referencia stabilna/nesumi? Skusali ste nejaku externu referenciu?
- nehreje sa ten prevodnik pri tom AC signali?
- co presne je ten vstupny "AC" signal?

wek