OT: Re: omluva

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Čtvrtek Červenec 3 17:40:49 CEST 2008

Koukam, ze clovek se kazdy den dozvi neco noveho. Prosim o odkaz, kde by
toto bylo uvedeno, plus nejaky odkaz na testovani teto casti. Napsat av
engine, to neni jen tak nejaka petiminutovka, tak me vzdy zaujme, kdyz se
vynori nekdo, kdo si mysli, ze to zvladnul ;o) Nejakej dalsi takovej Tesco
Antivirus ;o)
http://www.tescosoftware.com/antivirusinfo.php

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.