OT: Re: omluva

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Červenec 3 16:42:19 CEST 2008

Uspora spociva v tom, ze IDSko neni antivirus. Antivirus detekuje jen
viry. IDSko by melo detekovat i dalsi typy utoku. Uspora penez je ze
protoze IDS je lepsi nez antivirus, tak bude mene skod. A co se tyce
"uspory" evdomosti obsluhy, tak opravdu nerozumim dnesnimu trendu, ze
na spravu site a podobne veci casto berou nezkusene lidi misto
odborniku. Zrovna zajisteni bezpecnosti site je neco, v cem se
"obsluha" musi stale zdokonalovat. Pokud mi spravce site rekne ze to
by se musel ucit, tak ho muzu rovnou vyhodit a delat si to sam,
protoze mi tu sit stejne nezabezpeci...