[OT] 24" LCD Samsung 245T - vyplati se S-PVA?

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Červenec 3 13:52:43 CEST 2008

Já jsem v přechodu nic nehrál :) , ale mám už dost dlouho 3x17" Eizo LCD,
předtím také Eizo trinitrony, ale už bych za CRT neměnil ani zadarmo.
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 03, 2008 1:48 PM
Subject: RE: [OT] 24" LCD Samsung 245T - vyplati se S-PVA?

V době přechodu jsem mohl hrát hry obvykle v rozlišení 800x600, v lepším
případě v 1024x768. Teď hraju hry v rozlišení 1680x1050, takže jednoznačně
pokrok, i když už skoro nic nehraju... :)
Fotky oproti starýmu Eizu vypadají taky líp, protože LCD má větší kontrast,
takže jsou detailnější. Kdybych měl vedle toho LCD nějaký kvalitní
trinitron, už by to asi tak dobře nevypadalo, ale teď si opravdu stěžovat
nemůžu a CRT už bych nechtěl, třeba i proto, že nějaká 22" nebo větší, která
by šla srovnat s mou 22" by se mně ani nevešla na stůl.
Pro normálního uživatele jako jsem třeba já, bohatě postačí LCD s
technologií TN, který dnes stojí opravdu pár korun. Pro náročnější uživatele
i grafiky postačí S-PVA, podle mě je to pouze věc zvyku.

PS: Teď jsem zkusil v práci na 20" LCD (1680x1050) 5px písmo a čitelný je, i
když nic moc. Bohužel tady už není žádný CRT, aby se dalo zkusit, jak moc to
bude čitelný na něm, zvlášť kdyby to CRT mělo srovnatelný rozlišení (řekněme
1280x1024).