QFN pouzdro na pcb

Pajpach pajpach@katedrala.net
Čtvrtek Červenec 3 13:45:57 CEST 2008

No jestli ti to pomuze, tak tady je dokonale funkcni a dokonale amatersky
zpusob:
Vem pajeci pastu, potri plosky na desce (vc expose padu) priplacni aspon
trochu presne obvod, pres cca pul cm distancky poloz desku na sklokeramickou
desku obvodem nahoru, pokud mas teplomer hlidej si teplotu, pokud ne da se
to i od oka zahrej to na cca 150st. pak vem halogenku s parabolou zaostrenou
do maleho bodu (pokud nemas vyhovi i ty bodove halogenky na 230V co se
prodavaji v hyper***) namir na obvod a svit :-) Cerne pouzdro se zacne
zahrivat, cin roztaje, obvod se sam srovna presne na plosky. pak vypni
zarovku, sklokeramiku a nech vychladnout.
Doporucuji pred timto pajenim odeslat manzelku na nakupy...

S pozdravem
Pajpach

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 03, 2008 1:35 PM
Subject: RE: QFN pouzdro na pcb

Takové pouzdro jako na tom videu je brnkačka. To moje pouzdro ale má vývody
schované pod keramickým pouzdrem a nejsou zvenku přístupné. Nevidím jiný
způsob než to přetavení horkým vzduchem, ale toho se bojím. Asi bych nemusel
ale platil jsem ho já :-). Nakonec to není žádné tajemství - jedná se o
obvod MMA7260QT. Chci tím měřit elevaci EME antény.

Martin.