QFN pouzdro na pcb

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Červenec 3 12:09:07 CEST 2008

Lze takové pouzdro nějak rozumně pájet amatérsky ? Teď zrovna dělám jednu drobnou konstrukci, kde takové pouzdro používám. Zatím jsem to vyřešil tak, že do DPS vyfrézuju otvor pro to pouzdro a propojím to krátkými tenkými drátky :-)). Není to VF, takže to ničemu nevadí. Ale kdyby to šlo lépe...

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Thursday, July 03, 2008 12:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: QFN pouzdro na pcb

Puvodni zprava ze dne 3.7.2008 od Tomas Mainzer:

> Spravny navrh by mel pravdepodobne brat v uvahu plochu, typ via
> (pruchozi / maskovane ze spoda / zacpane) a prumer via, tlousku pasty,
> pokryti pasty atp. Jak na to? Nebo neni treba jit az takto do hloubky?
> (pouzdro je: 28-Lead Plastic Quad Flat, No Lead Package (ML) - 6x6 mm Body
> [QFN] with 0.55 mm Contact Length (PIC18F2480))

Co ten PIC bude vyvadet, ze resis odvod teplo? Ja bych to nejak neprehanel... Jinak se to samozrejme dela tak, ze ta pasta se rozdeli do mensich ctverecku, aby se tam nerozplacla a nevytekla kolem do pinu, asi takhle:

http://www.screamingcircuits.com/Portals/0/documents/QFN%20Layout%20Guidelines.pdf

http://www.wirelessnetdesignline.com/202800018?pgno=2

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory