[OT] 24" LCD Samsung 245T - vyplati se S-PVA?

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Červenec 3 12:04:26 CEST 2008

No ja myslim , ze zvykat si clovek musi pokud ma kvalitni CRT a prechazi na
LCD ktere je nekde v cenove kategorii pod 20K o TN uz ani nemluve :) To je
proste fakt . Ja takhle prechazel z Nokie 445xpro v praci a byla to hruza .
Samozrejme spotreba , design mluvi pro lcd , ale jinak barevne podani ,
ostrost je uplne nekde jinde . Pri normalni praci to jeste jde s okynkami to
jde , ale jak se neco hybe(filmy, hry atd..) nebo se zacnou upravovat fotky
tak je to proste downgrade jak vysity i pro normalni oko normalniho
uzivatele.

snehulak