Program na delani stitku pro ruckove pristroje

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Červenec 3 07:35:16 CEST 2008

Ahoj Sašo,

Ovládání toho programu je dost nešikovné (velmi decentně řečeno), ale nic lepšího jsem nenašel. Možnosti toho programu jsou dost veliké. Teď jsem s tím dělal i logaritmické stupnice a vyšlo to parádně. Než jsem se ale dopočítal správného počtu dílků málem jsem vzteky rozkousal tužku :-)).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Wednesday, July 02, 2008 5:23 PM
To: HW-news
Subject: Program na delani stitku pro ruckove pristroje

Hezke odpoledne,

    nasla jsem na webu zajimavy program
http://www.tonnesoftware.com/meter.html jenze mne ponekud stvou jeho
nektere vlastnosti. Existuje nejaky jiny, podobny, program na delani
stitku? Nemusi to byt freeware, tento take neni, ale zase to nemusi byt
nic super draheho, jako napriklad Corel.

    Budu moc rada, potrebuji udelat stitek a malovani neni zrovna moje
silna stranka. Ale tento program je tak nejaky divny :-(

					Saša K. Svobodová