OT: Polonez parcel + DPH a CLO

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Červenec 3 01:41:11 CEST 2008

Předpokládám, že to stejně dojde do ČR, takže to bude úplně stejný jako přes
USPS, to jest pokud to nebude balík s udávanou cenou tuším do 70USD i s
poštovným, vyměří celníci CLO a DPH podle sazebníku, který jde najít někde
na stránkách celní správy. Doporučuju domluvit s odesílatelem, aby někam z
vnější části balíku přibalil fakturu, podle které celníci vyměří CLO + DPH.
Ono to ani jinak fungovat nemůže, jenom menší balíky celníci občas pustí bez
proclení, ale to je úplně jedno, přes koho to půjde...