OT: ING Konto

David Mensik david@mensikovi.com
Středa Červenec 2 08:22:39 CEST 2008

Odpoved je velmi jednoducha.
Nekolikanasobne odmitnuti písemných zmen na zaklade neuznani podpisového
vzoru.

Ja se uz proste neumim podepsat. Jsem programátor, vsechno delam na kompu,
dopis jsem rukou nepsal ani nepamatuju.

Proc mit ING konto se stupidnim "papirovym ovladanim", když muzu mit za
stejnou cenu mBank konto s lepsimi moznosti a v podstate stejnym urokem?
Nebo třeba FIO konto?

Ne, proste firma, která vsechno resi přes papir a trva ji to třeba tyden, to
ne. Ta doba uz minula. Papir resim jen se statem (dane, DPH apod.)

Ozon.

P.S. Perlicka v prihlasovani k ING kontu - TRI udaje - cislo klienta, pin a
heslo. Vysvetli mi někdo proc tri udaje, když vetsina bank ma
Internetbanking prihlasovani pouze se dvemi udaji (jmeno, heslo)?