OT: ING Konto

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červenec 2 01:34:23 CEST 2008

Jasne, ale i maly kluk vi, ze kdyz za 40 koupi anglicaka a 5x ho pujci
za 10 na den kamaradum, ze to neudelal spatne ;). Fakt, tohle umi i male
deti, clovek se nestaci divit ;).

Kdyz mam mene penez, musim najit jinou investici, aby to slo a abych se
pri tom neztrhal, protoze prace s malymi penezi muze byt stejne narocna
jako s velkymi, ale rozdil v zisku vyjadreny v absolutni hodnote (ne v
procentech) je pri stejnem usili znacny a i rezie u maleho kapitalu muze
znamenat, ze sama o sobe zabrani zisku. Je to tezsi, chudsi vzdycky musi
vic makat bednou ;).

Pokud si nekdo mysli, ze ma dost penez na to, aby je nechal hnit na uctu
a uzival si uroky za podminek, kdy zisk je nulovy ci horsi, prozira jen
budoucnost svych deti. Ovsem je to kazdeho volba, nikomu ji neberu,
kazdeho budoucnost nezajima a nekdo treba nema ani deti. Nekdo take muze
spolehat na to, ze i po jeho zivote jeste zbyde tolik, ze se dalsi
generace bude moct postarat - pokud ovsem neudela totez ;).

Musim ale uznat, ze jsou i tak male castky, ktere se uz investovat
nedaji (nema to zadny vyznam) a pak uz je opravdu jedno, jestli je mate
v penezence, nebo Vam nekdo za rok v bance po odecteni vseho mozneho
vysoli stokorunu navic - to prece nestoji ani za tu cestu do banky, to
slusny somrak vyzebra i nez tam dojdete.

Ale jak uz zaznelo, nemohu nikomu radit. Kdybych mel absolutni recept na
to, jak delat penize, vypadal by muj zivot urcite jinak ;).

--
Jiri Bezstarosti