OT: Re: OT: ING Konto

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Červenec 1 21:34:59 CEST 2008

Jenomze to vubec neni knez, za kneze je prevlecenej..... ste nevideli ty
cerveny tenisky?
No je fakt, ze Mbanka je pro vsimavejsi :-)

Naprosty souhlas, s tim  papirovym blazincem u ING. Ja odesel od KB  k
Mbank a pak jsem cekal 14 dni na to , az se vyridi korespondence kvuli
zmene uctu  u ING ( ucet  kam mohu z ING  penize posilat) A to nepocitam
penize za dva doprucene dopisy a  vopruz na poste.