OT: ING Konto

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Červenec 1 21:27:22 CEST 2008

Kurňa buďte rádi, že se tu člověk dozví nějaké věci, ktere jsou zajimave
( pro mne urcite) a primo nesouvisi s HW .  Takhle to tu admin utne
hodne brzo.
. Skoda ze nejde nastavit  vzajemne filtrovani zprav v konvi  mezi MK a
JB . Nic proti nikomu nemam, dokonce si prispevku od obou vazim a rad je
ctu, dokud souvisi s HW. Prosil bych osobni problemy osobne, nebo se to
za chvili opet zvrtne v osobni souboj. A ten ostatni urcite nezajima.
Dekuji za precteni