Re(2x): OT: ING Konto

Brandejs Petr brandejs@orlik.cz
Úterý Červenec 1 18:39:52 CEST 2008

Momentalni situace:

Nejvic je u mBank (eMax - 3,5% p.a.). Prevody mezi mKontem a eMaxem jsou
okamzite; t.j. kdyz potrebuju hotovost, pres internetove bankovnictvi
si je presunu na mKonto a muzu je ihned vybrat (debetni kartou k mKontu jsou
3 vybery mesicne ze vsech bankomatu v CR zadara, vedeni karty (i k eMax
sporicimu uctu = 0,- Kc). U Fia je na spor. uctu 2,8% p.a., prevod mezi FIO
a mBank vetsinou do 24h. U ING maji k duchod. pripojisteni kreditku. Pokud s
ni za rok zaplatite alespon 38200,-, je bez poplatku a 1% z uskutecnenych
plateb Vam pripisi k uctu toho penzijniho pripojisteni (axa
s dokola omilanou reklamou ma 0,3%)

S kartou mB se ale vetsinou nevyplati platit v zahranici (kurs) a za vyber z
bankomatu primo kartou k eMax se plati 19,- Kc.