PCFand

Jan Průha honza@fpc.cz
Úterý Červenec 1 14:04:30 CEST 2008

Ahoj,

Kdysi jsem v tom tvořil a vím, že určitě existovala "utilitka" na
rozlousknutí hesla. Dokonce kvůli ní v nějaké verzi měnili strukturu dat
projektu.

Teď jsem jen tak kouknul do googla a vypadlo na mě:

http://web.iol.cz/bicman/template/dumper/prospekt.htm

Honza

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Šula Miloš
Sent: Tuesday, July 01, 2008 9:29 AM
To: HW-news
Subject: OT: PCFand

Zdravím,

potřeboval bych poradit s jednou starou aplikací napsanou v PCFandu ver.3
nebo 4. Potřebuji z ní vydolovat data do DBF.Bohužel heslo do aplikace
neznám, takže se nedostanu ke struktuře datových souborů.Existuje nějaký
program na zjištění hesla ? Program sice umí vyexportovat data do dbf, ale
ten dbf je bez hlavičky, takže nejde v ničem otevřít.

Miloš