OT: Procleni baliku z USA

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červenec 1 09:45:13 CEST 2008

Klucove slovo je ATA carnet (karnet), pre CZ som vyguglil http://www.komora.cz/hk-cr-top-02-sede/sluzby/overovani-a-certifikace/ata-karnety/art_22153/ata-karnety.aspx (toto by ste pouzili v opacnom smere, keby ten docasne vyvezeny tovar bol z CZ; pre docasny vyvoz z USA musi tamojsi subjekt pouzit miestnu overovatelsku organizaciu)

wek