ISP programator

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Leden 31 21:01:26 CET 2008

Na uvod chcem predostriet, ze vyrobky firmy Elnec uz roky dobre poznam, viacere som pouzival a pouzivam, a som presvedceny ze predstavuju vynikajucu hodnotu za zaplatene peniaze. Nasledovne prosim preto berte len ako konferove rypanie.

>Ked Vas prestane bavit analyza, co programator vie a co nevie, pripadne
>s akym operacnym systemom chodi alebo nie, tak si pozrite na T51prog2

Hm, takze uz mate aj Linuxovsku verziu? A co tak SunOS, FreeBSD? A pre PalmOS nieco mate?

Boli ste to Vy kto spomenul operacny system...

>Ano, 6500Kc bez DPH, ale to je asi jeho jedina nevyhoda voci
>programatorom, spomenutych  v tomto vlakne.

Ked sa zarata cas straveny rozchadzanim bazmegov, tak to vyjde plusminus rovnako; ledazeby sa ten cas ratal naopak: ako zisk (ucenie sa).

Akurat, ze ak niekto chce prejst aj na trebars PIC a podobne, musi si zaplatit upgrade na Smart(?)Prog a to zrazu zacne uz nebyt taka ludovka.

Ale o tom som nechcel. Chcel som, ze to ma este jeden rozdiel, aj ked to ci je to vyhoda alebo nevyhoda si musia vsetci dokladne zvazit: Elnec nie je open source.

wek