ISP programator

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Leden 31 17:45:29 CET 2008

Vzhledem k cene je to az krajni varianta. :-(

Jeden T51prog (krome nekolika dalsich vasich vyrobku) uz mam a nerad
bych si zase koupil neco, co za cca 2 roky prestanete podporovat. To
radeji venuji trochu casu te analyze a koupim neco jednodussiho, co ma
dosptupne schema a co si budu schopny v krajnim pripade naprogramovat.

Zdenek