Re: Odlehčení sítě, potíže?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 31 16:27:42 CET 2008


Pokud vím, tak i závodní motory jezdí na vodu - tedy s benzínem. A vstřikuje 
se jí podle teploty motoru, množství benzínu, požadovaného chvilkového 
výkonu, požadovaného kontinuálního výkonu... no rozhodují o tom ti v té 
maringotce plné monitorů.

Jde v podstatě o využití zbytkového tepla jinak odevzdaného chladící 
kapalině a výfuku, kdy páry vody fungují jako v parním stroji.

Mě taky warbec líp jede když se po silnici válí chuchvalce mlhy - tedy když 
už má za sebou tak 20min. jízdy pak jede jak drak na naprosté minimum plynu, 
do té doby  se mu to hodně nelíbí a musím mu pomoci sytičem a první tak 2 
minuty při takovém počasí je skoro nadoraz.

Uvažuji o tom že bych si napojil nějaký UZV rozprašovač do vyrovnávací 
nádoby sání (takový cca 4L hrnec), zavřel bych žaluzie v masce před 
chladičem a nechal bych po chvíli jízdy motor vyběhnout do červené teploty 
(na budíku - u duotaktu to nějak moc nevadí jenom když vyleze až nad 
červenou, tak pak nejde vypnout ani klíčkem) aby voda nemohla po cestě do 
motoru nikde kondenzovat, pustil rozprašovač, tak by efekt parostroje byl 
srovnatelný se závodními motory. Tedy stejný výkon při mnohem menší spotřebě 
benzinu, u závodních jde naopak o zvýšení výkonu. U Trabantů a Barkasů by to 
bylo horší, ten žaluzie v masce nemá tak nejde ovládat za jízdy podle 
aktuální situace.

Nevím jak to řešit s minimálními náklady u moderních motorů se vstřikováním.

----- Original Message ----- 
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>


Ta sekacka ktera funguje na 75% vody a 25% benzinu na US patentu xxxxx
se da koupit kde a za kolik ?
Ma to pry mensi zplodiny, ale nepisou o kolik nizsi vykon ;-)
LK




Další informace o konferenci Hw-list