HW - barevna laserovka

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Leden 31 16:12:25 CET 2008

Přimlouvám se ... mám necelý rok C3400n a od té doby nenadávám .. super
je na tom umístění tonerů, jsou za sebou a tiskárna má možnost
natahování a plivání papíru v "přímce" (tedy bez ohýbání na válcích) ..
údajně se dá tisknout i na půlcentimetrovou lepenku, ale to jsem v
životě nepotřeboval. Tisknu tak hlavně lepky, které se posuvem po
tenkých válcích pravidelně odlepují. Na HP mě doslova celej život sraly
drivery (pokud se to tak dá vůbec nazvat) ... na slabším stroji i
půlhodinová instalace těch jejich sraček a helpů, které stejně v životě
nic nevyřešily, tiskárna nenalezena, pokud v průběhu instalace je
tiskárna zapnuta v nesprávný okamžik, resp. není zapínána v okamžik, kdy
to instalátor vyžaduje, tak neproběhne a podobné fičurky. U OKIny jsem
drivery nainstaloval za pár sekundy ještě, když byla tiskárna v krabici,
připojil, vyjel si test, nastavil v ovladačích IP a tím veškeré trápení
skončilo. Asi chci od HP moc, ale podezřívám je, že je to nějaká
dveřinka MakroSawtu :D

T.V.