Odlehčení sítě, potíže?

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Čtvrtek Leden 31 12:24:05 CET 2008

Nie som odbornik, ale z poznatkov, ktore mam:

1. Odlahcenie siete ma za nasledok zvysenie frekvencie siete ( odlahceny
generator ma snahu rychlejsie sa krutit, lebo je menej brzdeny zatazou)
= ak nejaka elektraren odlahcenim ujde fazovo, tak su tam vsetky
dosledky nespravne prifazovaneho generatora.

2. viazanie zmluvamy na frekvenciu 50 Hz pocet polvln za 24 hodin musi
odpovedat 50 Hz

3. problem s regulaciou tepelnych elektrarni ( ci uz uhlie, alebo jadro
) = ked je "rozkurena", tak znizit vykon je problem

Dodo