HW - barevna laserovka

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Leden 31 11:30:48 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 31.1.2008 od Pavel Novotny:

> Nemyslim, rukama mi proslo nekolik tisíc laserovek a zkratka s HP
> jsou obecne nejmensi problémy.

A jake to byly tisice laserovek?

> Separacni podlozky v HP 5 a 6L byla za poslednich 15let jedina
> vaznejsi vyrobni vada a u HP si slo zdarma objednat repair kit s
> kterym bylo mozne do tiskarny nalepit novou separacni podlozku za
> cca 10s.

Me jich neprosly rukama tisice a tech vaznejsich zavad u HP jsem tedy
zaznamenal daleko vic. Navic cesky HP servis je cim dal horsi.

> Jako color laserovku bych mohl doporučit HP LJ3800, mam ji na stole
> a jen menim tonery.

3800 se uz nevyrabi.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory