HW - barevna laserovka

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Leden 31 11:23:35 CET 2008

No ja zase muzu pochvalit OKI B4600 (predtim jsme meli tusim 4300) -
dokonce myslim, ze jsem to tu zde i psal. Jako prvni laserovku jsme meli
v kanclu tu HP LJ 4L, ktera byla take neznicitelna - jen je to strasne
hovado velke.
Misto ni jsme dostavali postupne ruzne B&W tiskarny a jedna hruza vetsi
nez druha vcetne znacek jako HP, Xerox a Minolta. Zadna nevydrzela dele
nez 6 mesicu.
Tu Oki mame ted asi 3 rok - je pichla do LAN v koute a jen do ni rveme
papir a toner.

Doma se mi kvuli spotrebe energie laser nevyplati a tak zde opecovavam
HP DJ 840C, kterou mam uz asi 7 let a take menim jen kazety s inkoustem.

Radek Vicek