problemy s H mustkem

nevrklap@volny.cz nevrklap@volny.cz
Čtvrtek Leden 31 09:16:32 CET 2008

Zdravim,
mam tady zarizeni v nemz mikroprocesor ridi&budi H mustek. Mustek je
tvoren klasicky 2xP a 2xN mosfetem (2x SOIC8 P+N fet..) Mustek je napajen
4.5V. Procesor ma napajeni 3V3 a vzdy tri vyvody mcu spojene pres rezistory
budi jeden gate. Na vystupu H mustku je maly feritovy transformator
(2:3) na vystupu zatizeny odporem cca 60R. Normalne je vse OK, ale pokud
klesne napeti na procesoru na cca 2.9V (pri nizsi teplote uz staci pokles
na 3.1V) Zacne se to chovat trochu "divne". Na obr2 jsou vystupy H-mustku,
prave kdyz to zacina blbnout. Na obr3 je to same pokud napeti pro mcu
jeste o nekolik mV poklesne. Pokud trafo na vystupu odpojim, chova se
to normalne. Na obr1 jsou ridici signaly gatu pokud je vystupni transformator
odpojeny, zajimavy je ten zakmit.. ktery by mohl na vystupu zpusobit
ony problemy. Pri pripojenem trafu tam ale zadny zakmit neni videt...
Trochu pomuze snizeni napajeciho napeti H mustku - zrejme problem souvisi
s tim, ze jak napeti na gatu klesa, Pmosfet uz se spatne zavira. Ale
neni mi jasny vznik zobrazenych prubehu... Nejde mi o reseni problemu,
spise o vysvetleni toho co se tam deje. Diky P.
p.s. omlouvam se za prilohu