platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Leden 31 06:44:28 CET 2008

V nasi o malo zapadnejsi gubernii je to u mBank stejne. Jen se na jejich
foru vedou debaty o tom, jestli je to Visa Electron. Chova se totiz jako
Visa Clasic, akorat neni embosovana. Platit po netu s ni jde nez problemu.

Zdenek