domaci audio-rozvody

Dee Jay deejay@email.cz
Čtvrtek Leden 31 00:05:06 CET 2008

No bezva to je rozumné slovo :-)

- co takhle nějaké schémátko,nebylo by ?

>Ty aktivní bedýnky v každé místnosti jsem myslel ponechat. Regulace hlasitosti, popř. korekce

>Pouze jsem navrhoval distribuci na nízkoimpadanční úrovni. Budící výk. zesilovače nepotřebují žádný výkonový zdroj.</p>

BTW: co se týče hvězdné oblohy  (a omluvte mě,že to píšu tak na hromadu - ale zprávy mi nepřišly tak sem vytáhl text z archivu konfery )

>A co tak nakreslit hviezdy farbou obsahujucou luminofor a strop osvetlovat UV ledkami?
>Vo dne nerusi, v noci svieti, pripadne zmeny nepotrebuju kladivo.

- luminiscenční barvy nejsou to pravé - mám totiž v plánu vyrobit do obýváku jedno multifunkční svítidlo takže tam bude zakomponováno nějaké hlavní osvětlení - což bude asi nějaká  zářivka za sklem, potom asi pár bodovek pro stolek, krb atd. nakonec LEDky (severní nebo jižní obloha ? - toť otázka :-)  řízené nejakým MCU. To všechno bude viset na nějaké desce (sádroš,lamino) asi 10cm pod stropem - taková světelná rampa. Takže doufám, že to bude vypadat zajímavě :-D

DJ