platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Leden 30 22:21:05 CET 2008

Takové debaty jsou, dle mého názoru, naprd. A to i ve vztahu k dnes
probíranému problému GME a dalším. Zařiďte si účet u PayPal, vezměte
libovolnou kartu ze své sady :), vykonejte vše přesně dle pokynů pro vložení
karty do PayPal účtu a uvidíte, co se bude dít.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek

  ----- Original Message -----
  From: Karel Minarčík
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Wednesday, January 30, 2008 10:03 PM
  Subject: Re: platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

  Když už tu máme tuhle debatu, chtěl bych se zeptat zde přítomných guru,
  na co přesně (druh služby,jinými slovy: jak mám říct slepici na přepážce
co vlastně chci) si musím aktivovat svou Visa electron u ČS, abych s ní mohl
platit pomocí paypal, popř. na webu typu farnell.
  Stačí ta platba MO/TO? A co limit? Dá se libovolně měnit?
  Díky
  Karel

  bylo:
  30.1.08, Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:

> [...]

  Na kreditní kartě mám logo VISA Electron a Kredit+. Obě loga na přední
  straně, karta má jak magnetickej proužek, tak chip.

  (Na kartě, co jsem dostal k účtu, mám logo Maestro a z druhý strany
  Cirrus, jsou si dost podobný, takový dvě kolečka. Karta má jen
  magnetickej proužek. Obě karty jsou od Český spořitelny.)