Ochrana proti pretizeni

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Leden 30 21:18:49 CET 2008

Já si opravdu nedovedu představit, jakou cenu mají informace o prodeji
podobných blbostí. Trezor o metrových stěnách by to neuchránil.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Jan PĹŻhonĂ˝
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, January 30, 2008 9:13 PM
  Subject: Re: Ochrana proti pretizeni

  Dobry vecer,

  pokud jsou predrazeny spravne prvky, muze tato ochrana zafungovat
  (stupne prepetovych ochran B a C, tato je dle meho nazoru D - nejake
  varistory). Ale jak poznamenal kolega, uz jen prechodove odpory mohou
  byt problem. Kdyz uz, je asi idealni tuto ochranu zapojit do prvni
  zasuvky od rozvadece. Kazdopadne je to v podstate skoda materialu :-)

  Ale, co to koupit, doplnit dve modre LED a kapacitor ;-)   . Myslim, ze
  pak by se to mohlo prodavat i vyrazne draz! Prece jen, ochrana proti
  pretizeni (prepeti) a jeste sporic energie kombinovany s ochranou proti
  vniknuti cizich teles do zasuvky a skvelym modrym osvetlenim odhanejicim
  duchy, to by se masy v Lidlu mohli utlouct...

  S pozdravem Jan PĹŻhonĂ˝