platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Leden 30 20:54:22 CET 2008

Zde se mýlíš, kreditní karta je jen jeden z druhů platebních karet.
Platí se s ní napřed (na úvěr), bance splácíš potom. Další typ je
debetní karta, napřed našetříš, potom platíš. Bez problému můžeš
získat kteroukoliv z nich.

Aleš Procháska