platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Leden 30 19:08:22 CET 2008

Od KB mam VISA i MasterCard. VISA je embosovana InterCard. Musi se pro
platby na netu aktivovat doplnkova sluzba SSL.
Musel jsem na pobocku. Platim s ni jak ochodnikum na netu, tak na PayPal.
Jindra Polivka

Zdravim,
jeste jsem neplatil kartou na internetu, ale zacnu to potrebovat.

Komercka mi tvrdi, ze zadnou jeji plastovou kartou na internetu nezaplatim.

Uz mam e-card z KB. Jakou mate nekdo zkusenost s tou virtualni kartou?

Jakou kartu pouzivate?

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862