platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 30 18:42:57 CET 2008

30.1.08, Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:
> Puvodni zprava ze dne 30.1.2008 od Hfmcons:

> Tedy ja jsem nevidel (netvrdim, ze jsem videl vsechno) zadnou platebni
> kartu nesouci vice jak jedno logo karetni asociace, resp. vydavatele
> karty. Jsou to u nas zname VISA nebo Mastercard nebo Diners Club nebo
> American Express apod. Nepletes si to treba s logem vydavajici banky?

Na kreditní kartě mám logo VISA Electron a Kredit+. Obě loga na přední
straně, karta má jak magnetickej proužek, tak chip.

(Na kartě, co jsem dostal k účtu, mám logo Maestro a z druhý strany
Cirrus, jsou si dost podobný, takový dvě kolečka. Karta má jen
magnetickej proužek. Obě karty jsou od Český spořitelny.)

P.K.