Jdu si hodit masli Re: Zkusenosti - GME :-(

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Leden 30 18:42:48 CET 2008

Ano s tou terorii a zaverecnym optimismem mate pravdu - ale jen pri zdi.

Dnes se mi vedouci prodejny omluvil za sveho zamestnance s tim, ze mi
dotycna osoba napsala pravdu, ze do zakazky nelze pridavat zpetne zbozi.
  Nacez mi vysvetlil, ze kdyz posilaji zakazku navickrat tak naklady na
postu hradi sami. Pri pridavani do zakazky by to tedy museli hradit take
a to ze je neekonomicke - to tedy slo uplne mimo me chapani - kdyz balik
je stale u nich a staci jen pytlik s optocleny do baliku.

Nicmene, ze mi do zasilky pridal vyjimecne tedy ony pozadovane optocleny
6N136 v mnozstvi 30ks abych byl spokojeny. A ze zasilka bude expedovana
zitra. Pricemz mi prisla mailem faktura a prehled objednavky.

To by bylo fajn, kdybych nechtel 6N139!!! Schvalne jsem se dival a to
oznaceni tam slo ve dvou mailech a pokazde z me strany spravne. :-((

Odchazim se nekam potichu opit...

Radek Vicek