OT: Bazar - koupim: HP Laser Jet

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Středa Leden 30 15:10:56 CET 2008

Rad si zapropaguju sve oblibene laserovky Kyocera. Mam moc rad nektere
rady jejich tiskaren, takhle na doma, nebo do male kancelare je super
rada 10x0, ktera tiskne s naklady kolem desetaku na stranku. Aktualne
mam ted typ FS-1030D s duplexerem (stoji cca 8 tisic) a jsem moc
spokojeny. Provedeni "krabice". Vyhoda pro linuxaky a plosnakare - umi
nativne PS a projede pres ni i hodne tlusty papir (jeden z podavacu je
temer pro vodorovny posun bez ohybu). A kousek od nas umeji recyklovat
toner za zlomek ceny a jede se dal ...

J. Meduna