eagle - restrict polygonu pro vnitrni vrstvy - jde to nejak ?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Leden 30 13:40:50 CET 2008

ja bych videl jeste problem v tom, ze pokud pres tu 'nechtenou' prochu
jde nejaka GND dira, tak se to uvnitr stejne rozlije.
PS: smim se zeptat na co ten zakaz potrebujete?

Marek