Re: Zkusenosti - GME :-(

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Leden 30 09:46:58 CET 2008

No a co? Ja jsem PAN zakaznik a obsluha je od toho aby mne obslouzila.
A i kdyz si nakonec nic nekoupim, prijdu treba priste nebo tu firmu (ne)doporucim
nekomu jinemu.
Pokud stojim ve fronte za nekym podobnym je to na masli ale je veci firmy
aby mela dost personalu a fronty se netvorily.

Kdosi rikal ze prijde do qelbu a koupi jednu disketu.
A podle toho jak mu ji prodaji se rozhodne jestli si tam koupi pocitac.