Kde koupit Tektronix

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Leden 30 08:11:13 CET 2008

Po zkusenostech se servisem Tektronix doporucuji jinou znacku vyrobce.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Karel Minarčík
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Tuesday, January 29, 2008 9:57 PM
  Subject: Kde koupit Tektronix

  Zdravim
  planuji koupit digitalni osciloskop tektronix, rozhoduji se mezi nakupem
  starsiho (treba TDS220) a noveho(TDS1012B TDS2014).
  Starsi kusy se moc casto v prodeji nevyskytujou, a kdyz uz, tak cena mi
  pripada vysoka(jsem ochoten dat max 12tis kč za TDS220).
  Proto jsem jsem se rozhlizel po novem na netu, ceske prodejce pro
  znacnou cenovou prirazku predem vylucuji.
  Napr. na
  http://www.testequipmentdepot.com/tektronix/tds10002000series.htm je
  cena za novy TDS1012B nejakych $1,270.00.
  Chtel bych se Vas zeptat, na doporuceni nejakeho zahranicniho eshopu,
  kde a)ktery by byl seriozni a mel nizke ceny b)byla snadna a levna doprava
  c) nemuselo se platit clo a dph či jine byrokraticke poplatky...
  Taktez, pokud by mel nekdo na prodej TDS220 a podobny v rozumne cenove
  relaci, tak prosim o nabidku soukrome na mail.
  Dekuji
  Karel