Tema diplomky:zabezpečení bezdrátových sítí IEEE 802.11 (WiFi)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Leden 29 23:28:47 CET 2008

Mno, to je mozne, ale s tym sa uz musi vysporiadat tuna pan kolega, ktory verejne ziadal o namety...

Mimochodom, aj toto je ukazka toho ako je vlastne prvotne exaktny a technicky problem - vyhotovit diplomovu pracu ktora je ukazkou schopnosti autora, nech su uz akekolvek - nakoniec silne spolocenskou zalezitostou (t.j. ze tu individualitu musi napokon zo spolocenskych dovodov autor - student - potlacit).

wek