Zkusenosti - GME :-(

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Úterý Leden 29 21:37:55 CET 2008

Je to o lidech.
Ja beru v GM-u Ostrava u p. Martinka. Jednani bezproblemove.
Postupne doplnuje na hromadku, pripadne posle postou.
Az se kolikrat divim, ze se z mych postupnych priobjednavek i po
jedne polozce nezjevi.
Spise jak to vidim, je u GMu velky problem s centralnim zasobovanim z Prahy.
Vubec komunikace pobocek a Prahy je zazracna.
Pobocka neco chce/objedna a Praha na to s.re.

Ecom mohu jen vrele doporucit.
Spadam pod pana Hrebika-ochota sama.
Bleskove potvrzeni objednavky, narozdíl od GMu.
Pridat polozku, objednat mimostandart, neco nesedi, nebo maji skladem
pribuznou nahradu, vola na mobil, proste bez problemu.

Zasadne se zacinam vyhybat Rystonu. Je u mne na BlackListu.
Tam beru jen minimum, co se mi spatne shani.
JURP