Zkusenosti - GME :-(

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Leden 29 21:13:33 CET 2008

Dobry den,

po velmi dlouhe dobe jsem sam nakupoval v GME (bezne od nich beru tak,
ze se svezu s kamaradem) - objednavka pre e-shop - v cene cca 2.500Kc z
18.1..
Celych 11 dnu je stav zakazky zpracovava se. Jelikoz jsem zapomnel jeste
jednu polozku - 30ks optoclenu jednoho typu za cca 450Kc - napsal jsem
mail zda by jej mohli do zakazky dodat a take kdy predpokladaji ze zbozi
dodaji.
Bylo mi promptne odpovezeno, ze to nelze ze nemuzou do zakazky nic
pridat - ze to system neumoznuje. Nic vic.
Nedal jsem se a napsal, at mi tedy zalozi novou objednavku (berou
objednavky i mailem dle jejich webu) a pouze ji prilozi do baliku k te
prvni, abych neplatil 100Kc postovneho navic.
Bylo mi celkem arogantne odpovezeno s vykricnikem, ze uz mi preci jednou
napsal dotycny, ze neco takoveho system neumoznuje a at si poslu novou
objednavku.
To me uz docela dozralo - nechal jsem si dat mail na vedouciho prodejny
a az ze mne vyprcha ten nejvetsi vztek tak mu neco zitra napisu.
Prijde to jen me nenormalni? Cekal bych, ze obchodnik se spis zepta nebo
mi doporuci co by mi mohl jeste prodat dal. Ne, ze se jej budu muset
doprosovat. Zatim to dopada tak, ze 4/5 z celkoveho financniho objemu se
mi vyplati brat v zahranici jak z hlediska casu a penez tak i co se tyka
jednani. Jestli to pujde takhle dal tak nevidim duvod proc tu nakupovat
vubec.

Nicmene jake mate v tomto smeru zkusenosti s jinymi prodejci - koukal
jsem treba k Ecomu, kteru by snad mohli dle jejich ceniku a katalogu to
co potrebuji.

--
Radek Vicek