Silnoproud: Objímka a podklad

Úterý Leden 29 20:03:49 CET 2008

Hezký večer,

    já jsem si to myslela. Takže opravdu ne.

    Není to pro žárovku, ale pro výbojku. Holá nebude, ale to svítidlo
musím kolem té objímky postavit.

    Co se dneska vlastně používá místo azbestu? Jinak díky za rozšíření
obzorů, já myslela že ta značka "dva obdélníky vedle sebe a jeden je
plný" platí pro všechny přístroje. Takže asi také ne.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186