Regulace dobíjecího napětí u APC SmartUPS

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Leden 29 18:57:30 CET 2008

> Zdravim,
> kalibracni software si APC servisy chrani jak oko v hlave.
> Na internetu se necha najit balicek "apcupsd" plus nejake
> manualy "jak na to"
> Domnivam se ze nafouknute clanky ma na svedomi zkratovany
> jeden nebo vice clanku (zkusenost) ve spojeni s vyssi teplotou
> uvnitr UPS.
>                           Vladimir

Zdravím,
  balíček apcupsd samozřejmě mám a používám, to je jeden z důvodů, proč
jsem stále na APC UPS - díky tomuto balíčku mají dobrou podporu v Linuxu.
  Existuje tam i program apctest, který umožňuje např. kalibraci runtime
po výměně baterií, nastavit jméno UPS či datum výměny baterií (tohle vše
používám k plné spokojenosti), ale právě změnu nabíjecího napětí bohužel
(alespoň s mými UPS) nenabízí, alespoň nikde "veřejně"...
  S pozdravem Pavel Troller