LED lampa

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 29 11:42:05 CET 2008

Kryptonove ziarovky su uplne bezne do rucnych bateriek, na bicykel,
apod. Nie je problem kupit novu. V rucnych baterkach pouzivam tiez len
kryptonove, pri rovnakom prikone ovela silnejsie svietia. Subjektivne
sa mi zda, ze aj zivotnost maju vyssiu, ako obycajne.

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping