LED lampa

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Úterý Leden 29 10:18:04 CET 2008

Nevim jesli propaguji, nebo si s tim hraji a zkousi to.

1) ta ucinnost urcite neni nijak vyssi

2) to je o tom, ze za zivot ledky vymenite spoustu halogenek/zarivek (plati saomzrejme, pokud je zdroj pro ledku dobre udelan)

3) a) pouziti nachazi zejmena tam, kde je bod vyhodou (svitilny,
dekorativni osvetleni), nebo pak tam, kde casta vymena neni zadouci. b)
po umisteni za kryt svetla s mlecnym sklem je jiz jedno co za sklem je,
jestli ledka nebo zarivka

4) jsou v nabidkach vyrobcu i ruzne teploty bile (viz.kat.listy), ale v
nabidkach distributoru jsem moc druhu jeste nevidel. Na osvetleni
pokoje to neni nic moc, ale do svitilen se jasna bila celkem hodi, bile
svetlo mi prijde jasnejsi.

5) to je skutecne velka nevyhoda

6) pokud to chcete pripojit do 230V, tak co si hrube vybavuju
nej.kat.list, bylo tam odhadem pet soucastek - brouk, civka, a nejaka
bizuterie. Ale to neni tak podstatne. Mohlo by to byt levnejsi, kdyby
to delali ve vetsich seriich. Ale Pokud se nezvysi ucinnost, neni o cem.

Co se tyka toho lustru, jeste jsem nevidel jak to sviti na strope. Ale
sem na to zvedav. Je to upravene nastenne svitidlo, takova ta boule na
zed nebo na strop z mlecneho skla, takze rozptyl bodu bude velky.
Otazkou je ta teplota barvy, asi nakonec bude mit casto rozsvicene i
RGB, ale nevim jak to bude vypadat. A proc si to dal do lustru, brr?
Protoze si to chce jednoduse vyzkouset. O tom to je.