LED lampa

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Leden 28 21:23:20 CET 2008

No ja nevim - k tomu bodu 1 - ty vykonne ledky maji vyzarovaci uhel
kolem 120st coz je v podstate vsesmerove svetlo. Kolega co leze v
jeskynich si je dava do celovek s tim, ze vidi prakticky to co zabere
bezne oko vcetne preriferniho videni.

Nedavno jsem kupoval 80ks UV ledek po 2Kc za kus - cekal bych ze ty bile
budou levnejsi - Cree stoji kolem 9USD - bude nejspis plichta na penize.

Neobstoji asi ani argument, ze to eliminuje stiny - ty ledky co jsem
videl jsou celkem smerove a dela to jen v podstate vetsi obdelnikovej
flek - to je ten Cree s temi 120st na tom lip - ja to pouzivam take
misto prenosky.

Jedine co bude asi vyhoda je, ze kdyz se do ty Cree (je to bod) kouknete
tak si muzete na 5 minut zapalit - nevidite nic nez zeleny blesky.

Radek Vicek