OT: este chvilu vikend - prieser pri osadzovani...

Pondělí Leden 28 20:55:36 CET 2008

Jde o to, co od toho testování očekáváte. Náročné přístrojové vybavení je potřeba až pokud základní věci fungují a je třeba otestovat jestli je všechno v tolerancích. U 1W zesilovače bych si dokázal představit žárovku, nějaký útlumový článek a rezonanční obvod. Menší útlum - musí svítit, větší - musí zasnout. Problém je že se zjistí chodí - nechodí ale pokud nechodí a nenajde se obrácený integráč, asi s tím bez toho vybavení nic nenadělají.

Anděl

  ----- Original Message -----
  From: Pavel KREJCI
  To: HW-news
  Sent: Monday, January 28, 2008 12:18 PM
  Subject: Re: OT: este chvilu vikend - prieser pri osadzovani...

  No ale kdyby se jim dal alespon predpokladany proudovy odber + zmerit napeti v nekolika bodech (traba na VCC jednotlivych svabu, a dalsich bodech ktere jednoznacne urci ze je neci otocene) tak by to mohlo podstatne omezit prijem zmetku z osazovny.

  PK.

  P.S. ten detektor dymu je elegantnejsi reseni :o)