eagle - restrict polygonu pro vnitrni vrstvy - jde to nejak ?

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pondělí Leden 28 12:06:16 CET 2008

teraz neviem ci nekecnem,
ale co skusit nakreslit v tej vrstve track, ktory bude obkreslovat zakazanu
oblast?
Polygon ho musi obist (ak ma ine meno). Problemom ostava ze ho tam bude
vidiet (ten track). A co tak dat mu hrubku 0 ?

-mt-