Aoyue 968 (bylo Voňavá kalafuna ...)

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Neděle Leden 27 12:15:12 CET 2008

To já mám na to v rozvaděči zase velké výkonové SSR se spínáním v nule a
ovládám jej přes zapezpečovací systém, takže volitelně vypíná elektriku
ve vybraných zásuvkách když zajistím část domu s dílnami, když nejsem
doma nebo když spím. Případně to mohu ovládat přes internet nebo
mobilem, ale to už je spíš vedlejší funkce. Mám na tom všechny počítače,
TV, multimediální zařízení, modem, switch, všechny přístroje v dílně,
tiskárny apod... Šetří to energii a snižuje riziko požáru.

Tomáš